Fælles oplevelse med kollegaerne
Oplev byen og løs opgaverne
Læring og smil på læberne
Previous slide
Next slide

GPS Xplorer i nationalpark Skjoldungernes Land

Gå på opdagelse i Roskildes gader, find poster og løs opgaver sammen!

• GPS styret konkurrence med spørgsmål og opgaver
  • Lærerige spørgsmål om historie og kendte steder
  • Aktive opgaver med masser af grin
  • Mulighed for at tilføje egne spørgsmål til spillet
  • Hold a 4-6 personer i konkurrence mod de andre hold
  • Forvent 3-4 km aktiv bevægelse
  • Skøn måde at opleve kollegaer og byen
  • Mulighed for at flytte start og stop til et andet sted/område
  • Tid til sjov og snak undervejs

Aktive og lærerige #fællesøjeblikke med kollegaerne
Indtast kontaktoplysninger her, så ringer Lars til dig.

Nu har jeg været med på flere af Outdoor Adventures vandre ture og de er altid super godt tilrettelagt og med guider der ved en masse spændende ting om det område man vandre i. Der er en rigtig go kommunikation fra Lars, så man har fuldstændig tjek på mødetid/sted, samt gode råd om påklædning og fodtøj.Stor anbefaling herfra👍

2 timers SUP kursus i Holbæk - fantastisk og sjovt, udfordrende men trygt - bare prøv det! 🤸‍♀️👍😊

Suveræn oplevelse. Jeg havde et ledernetværk med ude at afprøve SUP - og Lars var særdeles god til at instruere omkring både sikkerhed og teknik. Ligeledes var han hele tiden opmærksom på den enkelte deltager og dennes formåen, så alle gik op af vandet med oplevelsen af at have haft det sjovt og lært nyt. Meget professionel og nærværende håndtering af gruppen 🙂

Lars very friendly. My wife and I had a great day on the fjord in Lars' 2'er kayak

Vi havde en super god og sjov oplevelse med GPS X-plorer.

Vores tur på paddelboard var helt fantastisk kan kun anbefale det til alle at prøve ung som gammel er dette en sport som mange vil elske det gør jeg ihvertfald 👍 super god instruktør meget tålmodig og god til at lære fra sig tak for dig hilsen Tina og Jørgen Hansen

Super god og sjov intro til SUP med dygtig og professionel instruktør. Jeg vil helt sikkert anbefale andre at prøve.

Tak for en hel perfekt kajakoplevelse. Vi var 5 der skulle ud at sejle kajak på egen hånd og 3 havde aldrig prøvet det før. Vi fik en fin gennemgang af udstyr og teknik, så vi alle følte os trygge, inden vi skulle på vandet. Omgivelserne er helt perfekte, og der er mulighed for at sidde og nyde sin medbragte frokost bagefter. Absolut ikke sidste gang.

Super IPP2 kursus ved Vigen i Roskilde. To sjove dage, hvor vi følte os i trygge hænder hos instruktøren Lars. Kan varmt anbefales!

Tak for en skøn aften i den smukke Roskilde Fjord, som altid giver en ny natur oplevelse. Tak for god guidning og hyggeligt samvær.

Mine to drenge og jeg har netop haft et SUP kursus i Roskilde havn. Det var super hyggeligt, informativt og i en god atmosfære. Kan helt sikkert anbefales ligegyldigt niveau.

Fantastisk planlægning, fabelagtig forplejning, storslået selskab, regn, blæst og sol - og en lille smule kultur - kan man ønske sig mere på en kajak tur til Selsø Herregård ! Og så et redningskursus i tilgift. Tak for et par dejlige dage.

Vores gruppe havde en dejlig tur. Fra havnen i Roskilde gennem åbne landskaber med den dejligste udsigt. Med trækfærgen over Kornerup å. Efter frokost på det økologiske landbrug Hesselbjerg, gik turen hjem gennem Boserup Skov langs med fjorden. På denne varierede tur var Eva vores kompetente guide. God fortæller på turen og kunne sætte et tempo, der vist passede de fleste . Bestemt en anbefalelsesværdig tur.

Vi kom til kurset uden nogen erfaring og gik derfra med al basal viden. Det var i trygge rammer. Lars er en super underviser. Vores datter på 12 var med og var glad for Lars’ måde at hjælpe hende. Kan helt klart anbefales..

God tilrettelagt tur. Fantastisk guide og de skønneste steder at vandre. Kan klart anbefales.

Vi havde nogle rigtigt gode timer, hvor alle i familien kunne deltage på lige vilkår. Fra at ingen af os stort set havde været i nærheden af et board, blev vi alle 4 i løbet af bare 1 time i stand til at sejle en mindre tur 🙌 Super god intro til både board og forholdsregler på vandet. Kan varmt anbefales.

Var på paddleboard kursus i går på Roskilde Fjord for at finde ud af om Paddleboard er noget for mig. Det var en super oplevelsem med en god og professionel instruktør. Efter to timers koncentreret undervisning, er jeg er klædt på til selv at tage ud på et lejet board fra Outdoor Adventures eller købe mit eget board. Tak for en god oplevelse i det skønneste vejr og den smukkeste natur.

Super god oplevelse, rigtig god til at fortælle og undervise, vi skal helt sikkert have flere oplevelser med Outdoor Adventure 🙂

Top professionel underviser. Sikkerheden i top. Individuelle hensyn. En dejlig dag på vandet.

Jeg fik mit kajakkursus som en fødselsdagsgave, og bortset fra en større personlig udmattelse fungerede alt fint. Udstyret var i orden, instruktøren i top. Jeg kan ikke finde noget at sætte en finger på. Forslag: Kajakkortet burde indgå i prisen, ligesom hos Padi, og så tror jeg, at en fælles kop Outdoor-kaffe kan betyde meget for energiniveauet ud på dagen.

Jeg deltog i Intro til SUP-board. Godt kursus med gode instruktioner og råd. God og rolig instruktør, der havde styr på alle sine kursister. Gør jeg gerne en anden gang igen.

Godt planlagt, gode orienteringer. Der var det der skulle være. Hyggelig atmosfære .

En supergod instruktør og en god eftermiddag på vandet. Fik meget ud af kurset

Fantastisk sted. Vi var der med vores børnebørn på 6 og 9 år. De, og vi, elskede det. Næste år vil de gerne afsted 2 eller 3 nætter. Skønt at bo i telt, og maden var så god.. Alt i alt en stjerne god oplevelse. Tak for det😃👏👏

Super kompetent instruktør. Jeg fik godt udbytte af undervisningen,

Skøn oplevelse at prøve yoga på et SUP board. God instruktør og der er styr på det praktiske.

Fantastisk tur, med hyggelige input om historie, facts mm fra vores guide. Absolut en anbefaling herfra 👍

Smukt beliggende på græsplæne lige ned til fjorden. Den bedste udsigt ud over vandet. Hyggelig og afslappet stemning. Søde mennesker. Vi var på kajakkursus - sød og dygtig instruktør. Alt i alt en rigtig dejlig dag!

Spaßig

Outdoor Adventures var nemme at kommunikere med og sørgede for, at vi fik en super oplevelse! Vi sov i tippi i en enkelt nat, og det var det hele værd. Vi vil bestemt prøve nogle af deres andre tilbud i fremtiden.

Super god Intro til SUP. Lars var rigtig god til at lære fra sig og der var plads til alle. OSB husk badetøj og håndklæde 🏄🏼‍♀️🏄🏼‍♂️

Jeg har været på kajak kursus og oplevede et veltilrettelagt kursus med udstyr der var i orden og en dygtig instruktør

Vi havde en firmaakivitet hos Outdoor Adventures. De var fleksible, gode til at følge op, aktiviteterne var gode og veludførte, og instruktørerne var dygtige, professionelle og behagelige at arbejde med. Absolut et godt valg.

Super fedt arrangement med Lars og Fjordlandet Outdoor. Alle ansatte havde en god dag.

Vejleder Lars var en glimrende guide på vores tur gennem Skjoldungernes Land i det dejlige forårsvejr. Under starten blev vi tilbudt en lidt længere tur, så vi også kom gennem Boserup Skov langs Kattinge Vig, og de fleste nikkede ja, så sådan blev det. Ved starten og på vejen rundt fik vi orientering om Skjoldungerne, samt alle de lokale seværdigheder - alle med et lille hvil på den lange tur som kom op på næsten 20 km. En forbedring ville være at undgå transportstykket langs en befærdet landevej. I stedet kunne man måske gå lidt tilbage efter frokosten og sejle retur med den lille trækfærge, og derefter stikke nordpå op mod Boserup Skov. Alt i alt en rigtig godt tur med hyggelige deltagere.

Vi tog et introduktionskursus til paddleboard og det var en helt igennem fantastisk oplevelse! For nogle, der ikke har prøvet det før, bliver man sat godt ind i tingene, og instruktøren var god til at guide. Samtidig kan man nyde udsigten over hele Roskilde fjord 😊

Super godt

Fantastisk tur i Skjoldungernes land 👟👣 Godt tempo samtidig med, der var tid til at nyde naturen og få lidt historie undervejs 😊 Kan kun anbefales

Stor fleksibilitet ved både udlevering og aflevering. Kajakker af god kvalitet. Nem og overskuelig hjemmeside.

Var med på en hyggelig ro-med/solnedgangstur - skøn naturoplevelse, god instruktion og info om området undervejs - vi kommer gerne igen :o)

Rigtig god dag på fjorden. God intro og vejledning, har tændt lysten til at komme ud på sit SUB for få mange gode timer på vandet.

Godt udstyr, dygtig underviser - vi fik super undervisning! Og da kurset var færdigt, kunne vi fortsætte på SUP'en i 2 timer ekstra ... virkelig luksus. God dag - og bestemt ikke sidste gang, vi kommer forbi

Som første gangs bruger af paddelboards har det været en fantastisk dag! Gode instruktioner omkring hvordan man gør, flere forskellige videre udviklende opgaver. Samtidig med at der ikke var noget pres over at man skulle op og stå, men at man tog det i sit eget tempo. Kan helt klart anbefales og kommer gerne igen.

Udfordrende, sjovt og fantastisk! Yoga instruktøren var utrolig dygtig og formåede på fineste vis at gøre det til en skøn oplevelse. Det var interessant at prøve denne form for motion og dejligt at der er plads til Max 10 deltagere på ét hold. Alt i alt meget anbefalesværdigt.

En supergod instruktør og en god eftermiddag på vandet. Fik meget ud af kurset

Rigtig god dag på padle board i Holbæk med kompetent undervisning og god stemning. Kan anbefales til alle at prøve det.

Outdoor xplorer til firmaarrangement
Outdoor xplorer til firmaarrangement i roskilde by
firmaarrangement i roskilde med GPS xplorer

Hvad er digital teambuilding?

GPS Xplorer er en udfordrende og underholdende aktivitet for hele teamet, med garanti for masser af grin og hvor alle kompetencer kommer i spil. Det er en fantastisk måde at opleve byen til fods sammen med kollegerne. Og samtidig blive klogere på historien, seværdighederne og hinanden.

Teams af 4-6 deltagere bliver udstyret med en tablet og skal rundt i byen for at  løse udfordringer. Gruppen har et begrænset tidsrum til at finde de virtuelt placerede checkpoints og løse de medfølgende udfordringer. Der er flere udfordringer end tiden tillader at nå, og derfor skal der prioriteres benhårdt i gruppen. Den gruppe der har løst flest udfordringer korrekt inden tiden er udløbet, har vundet den lille dyst.

GPS Xplorer er den perfekte aktivitet til jeres firmaarrangement.

Udfordringerne kan være:

• Spørgsmål eller opgaver der relaterer sig til byens seværdigheder og historie.
  • Gåder eller faktaspørgsmål, der skal løses eller besvares.
  • Logiske og matematiske spørgsmål.
  • Billeder eller filmudfordringer.

Ved tidsudløb mødes alle, der kåres en vinder og deles evt. billeder og oplevelser fra turen.

Tilføj en drikkepause undervejs

Vi har god erfaring med at lave et stop undervejs hos en af vores lokale samarbejdspartnere:

Musicon mikrobryg

I får en let rundvisning og smager på 3 forskellige øl / vand hos Musicon mikrobryggeri

Pipers hus

Med byens bedste udsigt fra Byparken byder Pipers hus på varme / kolde drikke eller andet efter aftale.

Kombinér GPS Xplorer med en af vores andre aktiviteter​

Vi har god erfaring med at kombinere flere af vores firmaarrangementer, til et fuldendt firmaarrangement. Se derfor gerne vores andre firmaarrangementer eller tag en snak med os, om hvordan vi sammen kan skabe den helt rigtige oplevelse for jeres gruppe.

Det praktiske:

• Hvor: Start og slutsted efter ønske
  • Hvor mange: 8 – 200 deltagere
  • 4-6 deltagere i en gruppe
  • 1 Tablet pr. gruppe
  • Sjove og udfordrende opgaver
  • Se stederne og lær lidt om historien
  • Aktiv oplevelse, forvent 4-6 km til fods
  • Det er en konkurrence hvor vi kårer en vinder til slut
  • I får set hinanden i andre situationer end i hverdagen, og får……
  • Oplevelser I kan tage med tilbage på arbejdspladsen
  • #Fællesøjeblikke kalder vi det.

Vi glæder os til at byde jer velkommen UDENFOR!

Indtast kontaktoplysninger her så bliver du ringet op indenfor 24 timer på hverdage.