Sjove aktiviteter på MEGAsup
SUPpolo med masser af sjov og fart
Previous slide
Next slide

Sjov med paddleboard sammen med kollegaerne

Sjov og masser af smil på, og i, vandet med paddleboard

• Sjove aktiviteter med paddleboard på, og i, vandet
  • SUPpolo – hold til to mål på paddleboards.
  • MEGAsup – tursejlads og konkurrencer på de store SUP’s med plads to 8 personer.
  • Mulighed for let bølgesurf på blæsende dage.
  • Al nødvendigt udstyr: våddragte, sko og svømmeveste.
  • Garanti for masser af grin og sjove oplevelser.

Sjov og ballade & #fællesøjeblikke med kollegaerne.

Indtast kontaktoplysninger her, så ringer Lars til dig.

Super god oplevelse, rigtig god til at fortælle og undervise, vi skal helt sikkert have flere oplevelser med Outdoor Adventure 🙂

Meget fin oplevelse idag hos Outdoor Adventures. Vi prøvede et 3 timers kajakintrokursus, og instruktøren var dygtig, pædagogisk og tålmodig😊. Fint udstyr, god stemning og de skønneste omgivelser. Stor anbefaling herfra

Spaßig

God vejledning Godt udstyr Fantastiske rammer - at se Roskilde fra fjorden bare smukt!

Tak for en skøn dag på vandet 🌊 Lars var en fremragende paddleboard-instruktør, der formåede på flot stil at holde styr på en flok legesyge veninder med varierende SUP-kundskaber 😅

God og tryg introduktion til kaja, tak for det

Udfordrende, sjovt og fantastisk! Yoga instruktøren var utrolig dygtig og formåede på fineste vis at gøre det til en skøn oplevelse. Det var interessant at prøve denne form for motion og dejligt at der er plads til Max 10 deltagere på ét hold. Alt i alt meget anbefalesværdigt.

Fed oplevelse, god instruktør, alt foregik meget sikkert. Helt sikkert ikke færdig med paddelboard

Hadde en fin padle tur, slutten av turen brukte jeg til og trene/bade med kajakken i det fine været. Takk for turen.

Super fin oplevelse med Outdoor Adventures i det fri. Lars formåede at då rystet folk godt sammen med nogle sjove og udfordrende opgaver. Alle havde det sjovt og udbyttet for os som virksomhed var præcis hvad vi håbede på. Mission accomplished. Tak for det Lars Mvh Flemming Parris, CEO First. A/S

Vores gruppe havde en dejlig tur. Fra havnen i Roskilde gennem åbne landskaber med den dejligste udsigt. Med trækfærgen over Kornerup å. Efter frokost på det økologiske landbrug Hesselbjerg, gik turen hjem gennem Boserup Skov langs med fjorden. På denne varierede tur var Eva vores kompetente guide. God fortæller på turen og kunne sætte et tempo, der vist passede de fleste . Bestemt en anbefalelsesværdig tur.

Vi havde nogle rigtigt gode timer, hvor alle i familien kunne deltage på lige vilkår. Fra at ingen af os stort set havde været i nærheden af et board, blev vi alle 4 i løbet af bare 1 time i stand til at sejle en mindre tur 🙌 Super god intro til både board og forholdsregler på vandet. Kan varmt anbefales.

Rigtig sjov og lærerig oplevelse med SUP introkursus, med god introduktion til sikkerhed og teknik. Bagefter der var masser af tid til at øve sig, i de dejligt trygge og smukke omgivelser ved Roskilde fjord. Kan varmt anbefales

Alletiders kursus! God intro til alt det vigtige sikkerhed og god instruktion af teknikkerne. Og så var det mega sjovt 😀

Fantastisk tur, med hyggelige input om historie, facts mm fra vores guide. Absolut en anbefaling herfra 👍

En rigtig god oplevelse på vandet. God instruktør som formidler undervisningen godt. Kan anbefales til andre.

Var på paddleboard kursus i går på Roskilde Fjord for at finde ud af om Paddleboard er noget for mig. Det var en super oplevelsem med en god og professionel instruktør. Efter to timers koncentreret undervisning, er jeg er klædt på til selv at tage ud på et lejet board fra Outdoor Adventures eller købe mit eget board. Tak for en god oplevelse i det skønneste vejr og den smukkeste natur.

Vi var 4 uerfarne familiemedlemmer, som havde en sjov, fantastisk oplevelse/Outdoor Adventures🌍 - en Super instruktør og vejret var perfekt☀️🌕 Jeg vil helt sikkert gøre det til et fast event💯I’ll be🔙🔜 i kalenderen📆 🔝🆒 Tak for denne oplevelse og på gensyn

Super godt kursus med god introduktion til teknik.

Jeg har været på kajak kursus og oplevede et veltilrettelagt kursus med udstyr der var i orden og en dygtig instruktør

Lars er en sød, super kompetent og meget tålmodig instruktør. Han har et godt overblik 😊 Kan varmt anbefale at tage kurset og lære grund teknikkerne. Super godt kursus 🤗

Rigtig god mulighed for at paddle surfe lidt med vores børn. Det også en skøn tur op langs fjorden, hvor vandet også er noget mere roligt end ude på havet. Det var let tilgængeligt og også ret god til prisen ift de andre udlejningsbureauer. Herudover fik vi også tilbudt våddragter som en del af prisen. Der er intet dårligt at sige om det - super fint.

Genialt at leje en kajak, når vejret er til en tur på fjorden, og man har tid og lyst til netop det. Super nem booking og hjælpsom betjening på stedet. Afslappende og sjov tur på vandet i det smukke sommerland.

Nogle dejlige timer på Roskilde Fjord med rigtig god introduktion til at sejle havkajak - efter kurset føler jeg mig godt klædt på til en tur på egen hånd

Superfed oplevelse på SUP begynderkursus i Holbæk Havnebad. Både meget lærerigt og hyggeligt.

Rigtig god dag på fjorden. God intro og vejledning, har tændt lysten til at komme ud på sit SUB for få mange gode timer på vandet.

Vi var 4 der i dag havde et fedt paddleboard kursus af den gode lærer mester Lars. Det var super sjovt og lærerigt at prøve og alle kan være med uanset alder, højte og vægt. Man fik rigtig god viden og det var fedt at "lær-ved-at-prøv", kort intro på lands med sikkerhed og så ellers ud og prøv. Vi havde rigtig meget vind, men alligevel fik vi prøvet en masse forskelligt og også mærke hvilke krafter vinden havde i forhold til at stå som ny på et board og det gik så fint. Kæmpe anbefaling herfra, vi har i hvertfald fået blod på tanden til mere sjov på paddle.

En supergod instruktør og en god eftermiddag på vandet. Fik meget ud af kurset

Fed oplevelse på Paddelboards. God og hyggelig instruktør.

Godt planlagt, gode orienteringer. Der var det der skulle være. Hyggelig atmosfære .

Vi var på SUP kursus med instruktøren Malou i Roskilde. Hun var så god til at lære fra sig og gjorde virkelig at det blev en super god oplevelse. Derudover så var det bare så nemt at man lånte alt udstyr på stedet og fik en god intro til vind, vand, boards og regler. Prøv det!

Super god dag på SUP intro, vi fik lært en masse teknik, som gjorde at jeg føler mig mere sikker på vandet på et paddelboard. Klart noget man kan blive bidt af.

Super god Intro til SUP. Lars var rigtig god til at lære fra sig og der var plads til alle. OSB husk badetøj og håndklæde 🏄🏼‍♀️🏄🏼‍♂️

Vi havde en super god og sjov oplevelse med GPS X-plorer.

Vi kan kun give den aller bedste anbefaling til SUP til en polterabend! Det var så sjovt, og noget alle kan være med til. Lars og Laurits var gode til at forklare, vise og meget hjælpsomme, vi følte at timerne fløj afsted. Fede omgivelser, søde og rar instruktører, har ikke en finger at sætte på oplevelsen!

Super godt tilrettelagt kajak kursus i 2 dage

Super IPP2 kursus ved Vigen i Roskilde. To sjove dage, hvor vi følte os i trygge hænder hos instruktøren Lars. Kan varmt anbefales!

Jeg deltog i Intro til SUP-board. Godt kursus med gode instruktioner og råd. God og rolig instruktør, der havde styr på alle sine kursister. Gør jeg gerne en anden gang igen.

Lars var en rigtig god instruktør på det 2 timers paddleboard intro, som vi havde. Han fortæller og forklarer på en god måde og bevarer overblikket. Det var nogle gode timer, som bestemt var lærerigt og kan anbefales

Jeg ville gerne ud med Outdoor Adventures kajak til opsamling af affald. Det var nemt at booke tider. Desværre bookede jeg én tid, som blev aflyst grundet vejrforhold, den kom i god tid, og var forudsigelig. I dag kom vi ud pagaj, veste, og sit-on-top kajakken var i virkelig god stand. Vi fik hjælp med at komme op og ned af skrænten. Da vi kom hjem stod de parate til at tage imod os. Søde og rare, hjælpsomme.

Vi havde to fantastiske timer med Lars, han er super dygtig til at forklare og en meget tålmodig mand😊. Jeg giver min bedste anbefaling til Lars .

Nu har jeg været med på flere af Outdoor Adventures vandre ture og de er altid super godt tilrettelagt og med guider der ved en masse spændende ting om det område man vandre i. Der er en rigtig go kommunikation fra Lars, så man har fuldstændig tjek på mødetid/sted, samt gode råd om påklædning og fodtøj.Stor anbefaling herfra👍

Super kompetent instruktør. Jeg fik godt udbytte af undervisningen,

Super godt

Vejleder Lars var en glimrende guide på vores tur gennem Skjoldungernes Land i det dejlige forårsvejr. Under starten blev vi tilbudt en lidt længere tur, så vi også kom gennem Boserup Skov langs Kattinge Vig, og de fleste nikkede ja, så sådan blev det. Ved starten og på vejen rundt fik vi orientering om Skjoldungerne, samt alle de lokale seværdigheder - alle med et lille hvil på den lange tur som kom op på næsten 20 km. En forbedring ville være at undgå transportstykket langs en befærdet landevej. I stedet kunne man måske gå lidt tilbage efter frokosten og sejle retur med den lille trækfærge, og derefter stikke nordpå op mod Boserup Skov. Alt i alt en rigtig godt tur med hyggelige deltagere.

Super godt kursus - kan anbefales

Fantastisk service fra første kontakt. Nemt tilgængelige ift. spørgsmål og booking, hurtig tilbagemelding. Reminder om event, og efterfølgende opfølgning. Meget professionelt. Stort tak til Outdoor Adventures og instruktør, for skøn og underholdende halvanden time på vandet - SUP Yoga kan bestemt anbefales!

Super god oplevelse, Lars som udlejede os boards var flink og hjælpsom.

Min søn og jeg havde en sjov, hyggelig og udfordrende eftermiddag på SUP intro-kurset med Outdoor Adventures. Lars, som underviste, havde både tålmodigheden og humoren med hele vejen.

Vi ringede til Lars for nogle dage siden og han rådede os til at vente lidt pga. vejr og vind. Idag så vejret bedre ud og vi ringede til Lars kl 8:30 for at booke 3 kajakker. En time senere stod de klar til os, og vi havde en god tur på vandet. Super god service og vejledning. Helt sikkert et sted vi vil komme tilbage til igen og igen.

SUP sjov til firmaarrangement
Sjov med paddleboard til firmaarrangement
sjov med paddleboard til firmaarrangement i Roskilde

En god dag ved vandet med paddleboards

En af de nyere aktiviteter på vand er paddleboards som giver muligheder for stor bevægelighed og fysisk aktivitet på vandet. De findes i mange afskygninger og de fungerer rigtig godt til at masse sjov og spas på vandet. Vi har både almindelige SUP og de store MEGA sup med plads til 8 personer.

ALLE kan være med på paddleboard, det kræver ingen særlige evner. Uddannede instruktører sætter jer godt i gang og sørge for at sikkerheden er på plads. Svømmeveste er et krav for alle. Derudover har vi vådddragte og alt udstyr til sjov med paddleboard på og i vandet.

Tiden går lynhurtigt når I er i gang og vi garanterer at alle deltagere kommer glade, og trætte, på land efter end aktivitet

Sjov med paddleboard til firmaarrangement

Klik her og download et forslag til jeres firmaarrangement

Kombinér sjov med paddleboard med en af vores andre aktiviteter

Vi har god erfaring med at kombinere flere af vores firmaarrangementer, til et fuldendt firmaarrangement. Se derfor gerne vores forslag til andre firmaarrangementer eller tag en snak med os, om hvordan vi sammen kan skabe den helt rigtige oplevelse for jeres gruppe.

Det praktiske:

• Hvor: Vigen Strandpark
  • Hvor mange: 8 – 32 deltagere
  • Vi har alt nødvendigt udstyr til nogle sikre og sjove timer på vandet: svømmeveste, våddragt og kvalitetsudstyr.
  • Vi har MEGAsup med plads til 8 personer ad gangen.
  • Vi har gode, stabile kvalitets paddleboards.
  • Vi har faciliteter til omklædning og opbevaring.
  • Og et hygge lounge område ved vores camp på Vigen Strandpark.
  • Det er de perfekte rammer til sjove #fællesøjeblikke med kollegaerne.

Vi glæder os til at byde jer velkommen UDENFOR

Indtast kontaktoplysninger her så bliver du ringet op indenfor 24 timer på hverdage.